پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2852
-
الف
+

جیمز باند بعدی را چه کسی می‌سازد؟

بعد از اعلام آمادگی دنیل کریگ برای حضور در «جیمز باند» بعدی، نام دنی بویل به عنوان کارگردان این اپیزود مطرح شد.

نام دنی بویل فیلمساز انگلیسی به عنوان کارگردان اپیزود جدید «جیمز باند» مطرح شده است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ورایتی، در حالی که دنیل کریگ برای برگشتن به نقش مامور ۰۰۷ اعلام آمادگی کرده، کمپانی متروگلدوین مایر و ائون مشغول بررسی برای انتخاب کارگردان مناسب اپیزود جدید «جیمز باند» هستند.

دنی بویل کارگردان فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» از جمله اسامی مطرح شده برای کارگردانی جیمز باند بعدی است. این خبر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما با توجه به اینکه خود بویل پیشتر برای ساخت این فیلم اعلام علاقه کرده بود، چندان بیراه به نظر نمی‌رسد.

بویل مدت‌هاست در فهرست متروگلدوین مایر و ائون قرار دارد و از سال ۲۰۱۲ برای ساخت «اسکای فال» و سال ۲۰۱۵ برای «اسپکتور» احتمال نشستن وی روی صندلی کارگردانی «جیمز باند» مطرح بود. در نهایت دو قسمت پیش را سم مندس کارگردانی کرد که به پرفروش‌ترین فیلم‌های جیمز باند در مجموعه آن بدل شدند و «اسکای فال» ۱.۱ میلیارد دلار و «اسپکتور» ۸۸۰ میلیون دلار فروش کردند.

اما مندس در نهایت از این مجموعه جدا شد و همین موجب شد تا کمپانی‌های سازنده جیمز باند وقت زیادی را صرف انتخاب کارگردان قسمت بیست و پنجم کنند. دنی بویل هم‌‌اکنون در حال پیش تولید فیلم «عنوان کار» است و در مرحله انتخاب بازیگران این فیلم قرار دارد.

بویل با «میلیونر زاغه‌نشین» مورد استقبال صاحب‌نظران قرار گرفت و موفق به دریافت چهار جایزه اصلی ۶۶امین دوره گلدن گلوب و دریافت هشت جایزه اسکار در هشتادویکمین مراسم آکادمی آوارد از جمله جایزه بهترین کارگردان شد.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر